venta coche Gracias

Everybody say oh oh oh oh Driving in a fast car Trying to get somewhere Don´t know where I´m going But i gotta get there A veces me siento perdido Inquieto, solo y confundido Entonces me ato a las estrellas Y al mundo entero le doy vueltas I'm singing for somebody like you Sorta like me baby Yo canto para alguien como tú Pon la oreja, nena Oh oh oh oh… Estoy buscando ese momento La música, que cuando llega Me llena con su sentimiento Con sentimiento, vida llena Walking down the sideway Looking for innocence Trying to find my way Trying to make some sense Yo canto para alguien como tú Sólo como tú, baby I'm singing for somebody like you What about you I'm singing for someone Someone like you Tú, dime a quién le cantas' Cause there's something about you there Speaks to my heart Speaks to my soul I'm singing for someone Sorta like youYo canto para alguien Someone like you, someone like me Sólo como tú, oh, my sister Todo el mundo va buscando ese lugar Looking for paradise Oh oh oh oh… A ese corazón herido La música le da sentido Te damos con la voz tus alas Le damos a tus pies camino Oh is anybody out there Feel like i feel Trying to find a better way So we can heal I'm singing for somebody like you Sorta like me baby Yo canto para alguien como tú Sólo como tú What about you? Yo canto para ti I'm singing for someone Yo canto para alguien 'Cause there's something about you there Speaks to my heart Speaks to my soul I'm singing for someone I'm singing Sorta like youYo canto para alguien Someone like you, someone like me Sólo como tú, oh, my sister Todo el mundo va buscando ese lugar Looking for paradise .

No hay comentarios: